Peugeot 2008 Forums banner

Hoe de dashboardverlichting te veranderen

304 views 2 replies 3 participants last post by  kashasteve  
#1 ·
Ik heb dit vorige week gekocht, de editie van 2008, het modeljaar 2019, en ik heb een vraag die hopelijk beantwoord kan worden. De 2 rode lampjes op mijn dashboard rond mijn snelheidsmeter, hoe verander ik die? Ik wil blauwe en ik heb geen problemen om het naar een garage te sturen om het te laten doen. Ik heb het web doorzocht en kan geen video vinden over hoe ik het zelf kan doen of hoe ik het rood door blauw kan vervangen. Heeft iemand advies? Bedankt.
Image

#2 ·
Hallo,
De enige kleurverandering waarvan ik weet, is die van het hele scherm van blauw naar oranje/bruin. De gebruikershandleiding geeft advies over welke knoppen u moet indrukken.
Zodra de motor draait, gaan alle rode startwaarschuwingslampjes uit, tenzij er een storing is.
Veel rijplezier, ........ en vul de olie bij wanneer dat wordt aangegeven.
MikeR

#3 ·
Ik heb deze 2008 editie van 2019 vorige week gekocht en ik heb een vraag waar ik hoop dat die beantwoord kan worden. de 2 rode lampjes op mijn dashboard rond mijn snelheidsmeter hoe verander ik die ik wil blauwe en ik heb geen problemen om naar een garage te sturen om het te laten doen. ik heb het web doorzocht en kan geen video vinden over hoe ik het zelf kan doen of hoe ik de rode met blauwe kan vervangen heeft iemand advies bedankt.

View attachment 1324
Sorry - waarschijnlijk niet erg behulpzaam - de mijne is een 2017 2008 Diesel Allure - ik ben het eens met MikeR. Mijn lampjes zijn blauw. De enige kleurverandering waarvan ik weet, is met het hele scherm van blauw naar oranje/bruin, maar dat is het infotainmentscherm. Er zijn geen opties voor mij om de kleuren rond de binnendalen te veranderen. Misschien bestaat de optie zodra het voertuig is aangesloten op een Obd2-lezer - ik weet dat deze soms de optie geven om voertuiginstellingen te wijzigen die niet algemeen beschikbaar zijn.