Ik heb mijn 2008 GT nu een jaar en de auto rijdt echt goed.
Het infotainmentsysteem heeft echter een zeer vervelende, INTERMITTENTE fout, waarbij het scherm flikkert of volledig LEEG is.
De auto voor de 1e service gebracht en de dealer verteld wat het probleem was.
Ze vertelden me dat als ze geen fout konden vinden, ze me hun tijd zouden moeten aanrekenen voor ÂŁ 67 per uur.
Ik accepteerde dit niet en gelukkig stemden ze ermee in om te testen, zonder kosten.
Natuurlijk kwamen ze terug en vertelden me dat er geen fout kon worden gevonden, en suggereerden dat mijn c-naar-c-kabel het probleem was, omdat deze ook wegvalt zonder waarschuwing wanneer ik de Android Auto Sat Nav gebruik.
Ze suggereerden ook dat ik misschien een foto zou willen maken van een toekomstig LEEG scherm.
Grappig genoeg was ik de volgende dag met mijn vrouw in de auto op weg naar Glasgow toen het scherm weer leeg werd, net voordat het uitging, verscheen er een bericht met de tekst...
'DIT INFOTAINMENTSYSTEEM IS NIET COMPATIBEL MET UW VOERTUIG'!!
Omdat ik reed en mijn vrouw bij me was, slaagde ze erin om deze boodschap te fotograferen en me vervolgens VIDEO te laten rijden met een leeg scherm en geen verwarmingsbediening.
Ik stuurde dit naar de servicedealer die zegt dat ze het naar Peugeot hebben gestuurd?
Volgens de dealer willen ze dat ik mijn auto een HELE DAG laat staan voor tests.
Als klant die bewijs heeft geleverd van de intermitterende fout, had ik verwacht dat Peugeot de installatie van een nieuwe module zou opdragen.
De dealer kan mijn auto natuurlijk pas over 5 weken in ontvangst nemen!!
Het infotainmentsysteem heeft echter een zeer vervelende, INTERMITTENTE fout, waarbij het scherm flikkert of volledig LEEG is.
De auto voor de 1e service gebracht en de dealer verteld wat het probleem was.
Ze vertelden me dat als ze geen fout konden vinden, ze me hun tijd zouden moeten aanrekenen voor ÂŁ 67 per uur.
Ik accepteerde dit niet en gelukkig stemden ze ermee in om te testen, zonder kosten.
Natuurlijk kwamen ze terug en vertelden me dat er geen fout kon worden gevonden, en suggereerden dat mijn c-naar-c-kabel het probleem was, omdat deze ook wegvalt zonder waarschuwing wanneer ik de Android Auto Sat Nav gebruik.
Ze suggereerden ook dat ik misschien een foto zou willen maken van een toekomstig LEEG scherm.
Grappig genoeg was ik de volgende dag met mijn vrouw in de auto op weg naar Glasgow toen het scherm weer leeg werd, net voordat het uitging, verscheen er een bericht met de tekst...
'DIT INFOTAINMENTSYSTEEM IS NIET COMPATIBEL MET UW VOERTUIG'!!
Omdat ik reed en mijn vrouw bij me was, slaagde ze erin om deze boodschap te fotograferen en me vervolgens VIDEO te laten rijden met een leeg scherm en geen verwarmingsbediening.
Ik stuurde dit naar de servicedealer die zegt dat ze het naar Peugeot hebben gestuurd?
Volgens de dealer willen ze dat ik mijn auto een HELE DAG laat staan voor tests.
Als klant die bewijs heeft geleverd van de intermitterende fout, had ik verwacht dat Peugeot de installatie van een nieuwe module zou opdragen.
De dealer kan mijn auto natuurlijk pas over 5 weken in ontvangst nemen!!